A legújabb reklámkampány képein a szezon kedvenc Louboutin
cipői az aranyhalnál is jobb fogásnak bizonyulnak. Az amúgy is határtalan
kreativitásáról elhíresült tervező aktuális sorozatát a szürrealista művész,
René Magritte képei ihlették.
A fashionista horgászok, bokáig Chanelben és Pradaban éppen
erre a kapásra vágynak a Dél-franciaországi kikötőben. A csaliként használt
Louboutin cipők és clutch-ok az igazi “nagy fogást“ garantálják Peter Lippmann
szürreális ihletésű képein. A kampányfotók hátteréül választott ódon kikötő
tökéletes összeütközésben áll a piros talpú lábbelikkel és a szegecskes
kiegészítőkkel. A képek így az ellentétek vonzásából megteremtik Louboutin
2013-as horgászharmóniáját, mely enyhén szólva is zseniális eredményt hoz.
Lippmann az i-re a pontot a sorozat záróképével teszi fel, melyen a modell –
horgász nem csupán egy Louboutinnel felszerelt bottal áll diadalmasan, hanem a
háttérben egy magasra fellógatott, hiányos ruházatú férfit is felfedezhetünk
horogra akadni.
Monsieur Louboutin nem csak meggyőzően kampányol ismét, de
el is gondolkodtat; a csalit vagy a kapást vinnénk előbb haza?
Forrás:Fashion.hu
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése