Oldalak

2012. november 29., csütörtök

International Street Style: Istanbul’s Bold Hues


International Street Style: Istanbul’s Bold Hues

Az összeállításokat Isztambul színes kavalkádja ihlette, vannak benne fogjatok le mert mindjárt leszedem a modellről de van benne pár olyan is amivel kergetni lehetne de összeségében a legtöbb cucc tetszik :) 




 Nekem ez tetszik a legjobban :D









Ez az összeállítás se rossz de a cipő nem illik szerintem ehhez a szetthez de a kendő és a kiegészítők csillagos ötös :D






 A mintás póló + farmer dzseki kombó szupi de az élénk nadrág szerintem nem passzol annyira hozzá de így se rossz ;)



 Kis vidám kombó, szupi :D




A téglaszín naci a kicsit olíva zöld beütésű pólóval nagyszerű ötlet ;D


                       


                               

Egy meleg nyári napon kitűnő választás és garantálja hogy mindenki rád figyel ;))




Nem is tudom hogy a pasi nem szimpi vagy a pasi szakálla vagy az hogy ilyen széles kivágású csónak nyakú pólót adtak , nekem ez egyáltalán nem jön be




Tök ez a szett bár szerintem a cipő és a zokni szintén nem illik hozzá.



Szintén nem tetszik :S


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése